ВОДАТА СЛЕД ТРЕНИРОВКА

trenirovki

trenirovki

Никой не може да оспори значението на хидратацията за здравия организъм. Естествено по време на тренировка тялото има нужда да възстановява загубената вода и е добре да пием достатъчно, за да не се чувстваме сякаш ще припаднем всеки момент.

Въпросът за пиенето на вода след тренировка обаче остава спорен. Отговорът варира според целта, която желаем да постигнем – да загубим или да натрупаме телесна маса.

Клетките в тялото ни са най-склонни да възвърнат предишното си състояние и дори да го надхвърлят непосредствено след стресова ситуация. Ако това е диета – всички знаем за ефекта ”йо-йо”. Час – два след тренировка тялото ни е в същото състояние на неистово желание да възстанови загубеното: затова ако целта ви е да качвате – то пийте достатъчно вода и хапнете според подходящия за вас хранителен режим; ако обаче целите да свалите килограми, то поне за 45-60 минути се въздържайте от ядене и пиене (включително и на вода)!

Това може и да не унищожи мастните клетки, но определено ще намали размера им и ще ги направи по-податливи на унищожаване. Разбира се, прилагането на този и всеки друг съвет, който може да получите за добра фигура, трябва да е съпоставимо с особеностите на собственото ви тяло и здравословното ви състояние.